Savršeno prozirno, kaljeno zaštitno staklo karakterizira visoka otpornost prema ogrebotinama od 9H. Deklarirano je visokokvalitetnom EU proizvodnjom. Full cover staklo u prijevodu znači da prekriva cijelu prednju stranu mobilnog uređaja, odnosno prekriva i zaslon i rubove oko zaslona jer samo kaljeno staklo ima crni obrub. Drugim riječima, jednom kada se postavi, ukoliko je aplicirano na ispravan način, staklo je skoro pa nevidljivo na uređaju.
Značajno štiti zaslon od fraktura uzrokovanih padom uređaja dok oleofobna površina dopušta jednostavno otklanjanje mrlja sa zaslona i u kombinaciji sa staklom pruža ugodan osjećaj pri korištenju. Materijal stakla ne ometa funkcije zaslona osjetljivog na dodir. Jednostavno je za postavljanje bez zračnih mjehurića, a u pakiranju dolazi Easy App Kit set naljepnica koje omogućuju lakše postavljanje kaljenog stakla na uređaj. Ukoliko kaljeno staklo pukne prilikom pada, lako se uklanja s ekrana i ne ostavlja tragove.
Sadržaj pakiranja: 1x kaljeno staklo, suhe i mokre maramice za čišćenje ekrana, 1x set Easy App Kit za preciznu aplikaciju stakla na zaslon vašeg pametnog uređaja koji sadržava naljepnice za što preciznije postavljanje. Prije postavljanja zaštitnog stakla dobro očistite ekran maramicama koje dolaze u pakiranju.
*Slika proizvoda je simbolična.
DOSTAVA
Kurirske službe Overseas (cijena 3,99 EUR s PDV-om) i GLS (cijena 4,99 EUR s PDV-om) ili putem Box Now paketomata (cijena 1,99 EUR s PDV-om). Službeni rok dostave je 3 do 5 radnih dana. Dostava kurirskom službom je besplatna za narudžbe iznad 59,00 EUR.
Osobno preuzimanje u poslovnici Prečko (Shopping Centar Prečko, 1. kat, Zagreb 10000, radno vrijeme PON-PET 09:00-16:00, SUB 09:00-13:00). Rezervacija artikala za preuzimanje u poslovnici valjana je 3 radna dana od zaprimanje potvrde na mail da je narudžba spremna za preuzimanje. Kupac će dobiti na mail potvrdu kada je artikl spreman za preuzimanje, kao i obavijest da mu ističe vrijeme rezervacije ukoliko ne preuzme artikl unutar roka.
NAČINI PLAĆANJA:
Plaćanje prilikom preuzimanja: gotovinom dostavljaču prilikom dostave.
Kartično plaćanje: platite online debitnom ili kreditnom karticom Visa ili MasterCard putem sustava za online naplatu. Koristimo WooPayments (Stripe) sustav za online kartičnu naplatu.
Apple Pay: platite putem svog mobilnog uređaja i Wallet aplikacije.
Google Pay: platite putem svog mobilnog uređaja.
KEKS Pay: platite putem mobilne aplikacije KEKS Pay.
AirCash: platite putem mobilne aplikacije AirCash.
Direktna bankovna transakcija / virmansko plaćanje: uplatu možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili putem banke, pošte, Fine ili sl. prema podacima koji će Vam stić na e-mail adresu nakon izvršenja narudžbe.
UVJETI POSLOVANJA
Naše opće uvjete poslovanja možete pročitati na web shopu na: https://bit.ly/handy-uvjeti
KONTAKT
Handyshop (Dradar d.o.o.)
Adresa: J. Slavenskog 1 (Shopping Centar Prečko, 1. kat, lokal br. 126), Zagreb 10000
Radno vrijeme: od ponedjeljka do petka od 9 do 16 h, subotom od 9 do 13 h
E-mail: handyshop@handyshop.hr
Tel. 01/3885-944