Podkategorija i marka: | Cestovni motocikli - Suzuki |
---|
Motor | Četverotaktni |
---|---|
Broj cilindara | 4 |
Vrsta mjenjača | Ručni |
Radni obujam (u Ccm) | 1000 |
Prijenos | Lanac |
Motocikl registriran | Neregistriran |
Godina modela | 2024 |
Potrebna dozvola A kategorije | Da |
Boja | Crna |
Stanje | Novo |
Garažiran | Da |
Servisna knjiga | Da |
Dodatna oprema | ABS, Kontrola proklizavanja, Quickshifter (brzi mjenjač), LED svjetla, Vjetrobransko staklo |
Sportski ispušni sustav | Nema |
Mogućnost plaćanja | Gotovina, Kredit, Leasing, Obročno bankovnim karticama, Zamjena, Staro za novo |
Razgledavanje putem video poziva | Da |
DOSTUPNO NA STANJU:
• Candy Daring Red
• Metallic Triton Blue
Dizajniran od temelja kao Grand Tourer, novi Suzuki GSX-S1000GT nudi savršen spoj performansi, agilnosti, stabilnosti pri velikoj brzini, sposobnosti upravljanja, udobnosti na dugim relacijama i zadivljujućeg stila. To ga čini idealnim motociklom za opsežne ture zavojitim seoskim cestama i brzim etapama autoceste. Usprkos sportskom dizajnu, velika pažnja pri razvoju je posvećena udobnosti vožnje, tako da je ovaj novi Grand Tourer idealan za solo korištenje kao i sa suvozačem, tako da možete opušteni i entuzijastični stići na odredište čak i na dugim putovanjima .
STYLING
Radikalan dizajn s precizno definiranim linijama stvara aerodinamički učinkovit prednji kraj s vrlo modernim izgledom nadahnutim zrakoplovima. Prepoznatljivi futuristički dizajn služi vrhunskoj udobnosti na dugim putovanjima velikom brzinom. Tanak stražnji dio čini uzbudljiv kontrast prepoznatljivom prednjem dijelu.
Dekor s novostvorenim logotipom GT naglašava vrijednost modela i njegov status Grand Tourera.
ENGINE
Snažni četverocilindrični redni motor poznat iz GSX-S1000 modela, impresionira u GT-u mekom, lako upravljivom, a opet snažnom izlaznom snagom u širokom rasponu brzina. U usporedbi s jedinicom GSX-S1000F, četverocilindraš nudi znatno glatkiju krivulju performansi. Ne samo da je poboljšana isporuka pri malim i srednjim brzinama, redna četvorka ima plus zakretnog momenta od oko dva posto u cijelom rasponu.
Novi ispušni sustav s novom geometrijom komore doprinosi uravnoteženim karakteristikama performansi, kao i elektronički kontrolirani prigušni ventili. Oni također jamče bolju ravnotežu između stalnog praznog hoda i spontanog odgovora.
BI-DIRECTIONAL QUICK-SHIFT SYSTEM
Standardni dvosmjerni sustav Quick-Shift omogućuje prebacivanje u viši stupanj prijenosa gotovo bez rada spojke i gotovo bez prekida u vožnji za brzo i glatko ubrzanje, dok funkcija blippera jamči ugodan doživljaj prebacivanja stupnjeva prijenosa pri nižem stupnju prijenosa. Dvosmjerni sustav brze promjene nesmetano radi sa SDMS-om.
COMFORT
Sjedala za vozača i suvozača imaju sportski i atraktivan novi dizajn koji povećava udobnost na dugim putovanjima. Oba sjedala imaju novu, posebno neklizajuću navlaku. Vozačevo sjedalo oblikovano je na način da omogućuje potrebnu slobodu kretanja čak i uz sportski stil vožnje. Posebnu udobnost nudi pjena sjedala jastuka, koja je optimizirana u smislu konzistencije, oblika i debljine. Ručke za hvatanje optimizirane su za maksimalnu jednostavnost korištenja.
Aluminijski potpornici vozačevih i suvozačevih stopala prekriveni su gumom koja apsorbira vibracije. Osim toga, oslonci za noge su niži u smislu otvorenog kuta koljena.
Prijenos vibracija također značajno smanjuje gumirani upravljač.
6.5 INCH TFT LCD MULTI-INFORMATION COLOR DISPLAY
GT ploča s instrumentima ima najnoviju generaciju TFT LCD zaslona u boji od 6,5 inča. Posebno dizajniran za motocikle, ovaj veliki multi-informacijski zaslon ima površinu otpornu na ogrebotine i antirefleksni premaz za poboljšanu čitljivost pri jakom svjetlu.
Ne samo da zaslon obavještava vozača o svim sustavima, postavkama i radnom statusu motocikla u stvarnom vremenu, već kada je uparen s pametnim telefonom može prikazati i karte, dolazne i odlazne pozive, kontakte i glazbu. Primjer prikaza: Brzina, broj okretaja, prosječna potrošnja goriva (1&2), postavka tempomata, SDMS način rada, komunikacija između vozača i suvozača (Bluetooth®) i još mnogo toga.
LED indikatori koji okružuju zaslon uključuju pokazivače desnog i lijevog žmigavca, MIL (indikator neispravnosti), neutralni pokazivač, glavno svjetlo upozorenja, dugo svjetlo indikatora, TC indikator (kontrola proklizavanja), svjetlo upozorenja pritiska ulja, ABS indikator i rashladnu tekućinu i lampice upozorenja za temperaturu.
LED TECHNOLOGY LIGHTS SYSTEM
Novorazvijena LED svjetla Koito posebno su kompaktna i lagana. Koriste monofokus LED izvora svjetla koji svijetli kroz vanjsku leću bez preusmjeravanja. To osigurava izvrsnu osvijetljenost ceste i najbolju vidljivost.
Pokazivači sprijeda i straga također rade s LED tehnologijom; kao i kombinirano stražnje svjetlo, koje integrira svjetlo kočnice i svjetlo registarske tablice.
SPECIFICATIONS
Tip motora: 4-stroke, 4-cylinder, liquid-cooled, DOHC
Potrošnja goriva: 6.1 L / 100km
Emisija CO2: 143 g / km
Provrt x hod: 73.4 mm x 59 mm
Mjenjač: 6-speed constant mesh
Snaga motora: 112 kW (152 PS) / 11 000 rpm
Okretni moment motora: 106 Nm / 9 250 rpm
Ukupna duljina: 2140 mm
Ukupna širina: 825 mm
Ukupna visina: 1215 mm
Međuosovinski razmak: 1460 mm
Udaljenost od podloge: 140 mm
Ovjes sprijeda: Inverted telescopic, coil spring, oil damped
Ovjes straga: Link type, coil spring, oil damped
Kočnice sprijeda: Disk, twin
Kočnice straga: Disk
Pneumatik sprijeda: 120/70ZR17M/C (58W), tubeless
Pneumatik straga: 190/50ZR17M/C (73W), tubeless
HOMOLOGATION
Euro norma: EURO 5
info@novema-nova.hr
Draganići 30E, 47201 Draganić